Suositukset
Meitä suosittelevat niin asiakkaat kuin työntekijätkin.
Winclean on luotettava siivouspalvelu, jolle asiakaspalautteet ovat hyvin tärkeitä. Saamme palautetta asiakkailtamme heidän kanssaan tehtävien laatukierrosten aikana ja säännöllisesti toistuvilla asiakaskyselyillä. Kaikista tärkein palaute tulee usein arkisten kohtaamisten aikana, kun työnjohtomme piipahtaa työkohteissa tapaamassa niin asiakasta, kuin henkilökuntaamme. Haluamme olla helposti lähestyttäviä niin työnantajana kuin yhteistyökumppaninakin.
Työtekijöiden työtyytyväisyyttä mitataan työtyytyväisyyskyselyllä ja kehityskeskusteluilla. Kyselyistä saamamme tulokset käsitellään meillä huolella ja niissä esille tulleista seikoista tehdään aina jatkotoimenpiteitä. Olemme panostaneet erityisesti uusien työntekijöiden perehdytykseen ja kaikkien työntekijöiden jatkuvan oppimisen varmistamiseen.
Winkkeli kysyi ja asiakkaamme vastasivat!
Jokaisessa Winkkeli nimisessä henkilöstölehdessämme on asiakasyrityksestä tehty haastattelu. Jutussa kysytään asiakkaalta, mikä heille on tärkeää siivousyritystä valitessa ja mihin he kiinnittävät siivouksessa erityisesti huomioita. On aina mielenkiintoista lukea erilaisia näkökulmia siivoukseen! Lue miten Winkkelille on vastattu.
Kuinka tärkeä osa kiinteistöjen hoitamista siivous on?
Erittäin tärkeä. Mittaamme asiakastyytyväisyyttä kyselyllä ja siinä korostuu hyvä siivous. Lisäksi saamme asukkaita kohdatessamme paljon positiivista palautetta tämän talon siivoojasta. Siivoojamme on helmi!
Mitä erityistä toivotte teidän siivoojaltanne?
Hyvällä siivoojalla on niin sanottua pelisilmää. Erimerkiksi imuroinnin kanssa pitää malttaa odottaa, jos asiakas on juuri juttelemassa myyjän kanssa. Hyvä kommunikointi on tärkeää, meidän pitää osata kertoa ja siivoojan kysyä.
Miten mittaatte siivouksen laatua?
Asiakaskyselyissämme kysytään mielipidettä myymälän kokonaisvaikutelmasta, mihin kuuluu myös siivous. Tällä hetkellä kaikki toimii hyvin ja olemme siivoukseen tyytyväisiä.